Je kan de cursus ook samen doen! Bijvoorbeeld met je partner, vriend of collega. Mét iemand de cursus volgen is leuk en kan het leer effect versterken. Je deelt ervaringen met elkaar en je krijgt wekelijks een (optionele) gespreksopdracht om samen te oefenen. Dit stimuleert het leereffect. Als je geen buddy hebt en wél wil, mail mij dan (info@communicatieschool.nl) en dan probeer ik je te matchen.