Categorieën
Geen categorie

Geen contact, toch contact

Zakelijke communicatie tijdens corona-tijd. Maak gebruik van je e-mailnieuwsbrief. Of maak een start met je e-mailnieuwsbrief.

Tsja daar zitten we dan. Zo veel mogelijk thuis ‘om de curve flat te maken’. En? Hoe gaat het met jou?

Ik zit dit te typen terwijl mijn dochters vandaag voor de derde keer keihard ruzie met elkaar aan het maken zijn. ’t zal er ook wel mee te maken hebben. De afgelopen dagen heb ik een flinke laag teflon ontwikkeld waardoor ik het allemaal van me af kan laten glijden. Ik kan het je aanraden. En alles blijven relativeren. Ook een aanrader. 

Nog een aanrader: schrijf het van je af. 

En als je dan toch gaat schrijven. Schrijf eens een nieuwsbrief aan je klanten. Gewoon, om even te vertellen waar je mee bezig bent, wat je bezighoudt. Persoonlijk contact, maar dan op verantwoorde afstand. En als je helemaal indruk wilt maken, stuur je natuurlijk een handgeschreven kaartje!

De kracht van e-nieuwsbrieven

Verstuur jij al e-mail nieuwsbrieven? Ik kan je Mailchimp van harte aanraden. Heb het vanmorgen zelf ook weer gebruikt voor de nieuwsbrief van Kleuroptafel. De kracht van een e-nieuwsbrief is dat je zakelijk en persoonlijk zo lekker kunt mixen. Zo begin ik zelf bij de Kleuroptafel nieuwsbrief bijna altijd met een stukje ‘kletspraat’ over mijn thuissituatie. Daarna krijgt de lezer een aantal relevante producten geserveerd. En ondanks het feit dat ruim 99% van de lezers mij echt niet persoonlijk kent, weet ik zeker dat een heel groot deel van deze groep dat toch heel leuk vindt. Bovendien onderscheid ik mezelf hiermee van de de concurrentie op het gebied van tablefashion. Nu is dat laatste natuurlijk een grap, maar je snapt wat ik bedoel. Ik onderscheid me op deze manier wel degelijk van de Bol.com’s en de Amazon’s juist door een band te smeden met mijn klanten.

Start nu met Mailchimp

Wil je nu starten met Mailchimp, of wil je eerst nog even je geheugen opfrissen? In de e-cursus In 6 stappen naar jouw online succes heb ik een heel hoofdstuk aan Mailchimp gewijd.
Dit hele programma kan je nu nog* kosteloos downloaden. 

Hier vind je meer info over de online cursus inclusief de link om je aan te melden 

* Een week geleden gaf ik in mijn optimisme nog aan ‘tot het einde van de crisis’. Dat leek toen 6 april. Ondertussen weten we allemaal beter. Omdat de schoorsteen hier toch ook moet gaan roken, geldt deze aanbieding voor de gratis download tot 6 april. 

Geen inspiratie? Hulp is nabij

Wil je heel graag een nieuwsbrief versturen, maar heb je echt geen idee waarover je zou moeten schrijven? Je mag altijd een hulplijn inroepen via: info@communicatieschool.nl
Ik denk graag even met je mee hoe je ook in deze crisistijd op jouw manier met je klanten kunt blijven communiceren.

Door Titia Olieman

De Communicatieschool is opgericht door Titia Olieman met als doel zo veel mogelijk ondernemers te leren om op een originele manier online aanwezig te zijn.
De Communicatieschool biedt concrete stappen, structuur en ondersteuning om er (eindelijk) mee aan de slag te gaan én het vol te houden. Je bereik groeit, je onderscheidt je van de rest, je groeit als mens, als ondernemer en met je onderneming.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *